لیست کامل بهترین اتاق فرار های کرج بخش اول مجموعه اتاق فرار دررو

اتاق فرار شبیه سازی یک بازی در دنیای واقعی است، که برای رسیدن به پایان بازی باید به همراه تیم خودمان یک سری معما را حل کنیم. در مسیر بازی با چالش های متفاوتی مواجه خواهیم شد پس باید آمادگی کار تیمی را برای رسیدن به هدف مشترک داشته باشیم. در صورتی که قصد انتخاب یک اتاق فرار را دارید و از انتخاب خود اطمینان ندارید، پیشنهاد میکنیم هم اکنون با شماره پشتیبانی مای اسکیپ تماس بگیرید تا بهترین اتاق فرار را بر اساس سلیقه تان به شما پیشنهاد دهیم . اکثر افرادی که علاقه‌مند به اتاق فرار هستند، ژانر وحشت، دلهره و ترس را انتخاب می‌کنند. در اینفینیتی نیز، می‌توانید سناریوهای ژانر وحشت را تجربه کنید و با پرسنلی حرفه‌ای و کار بلد، ساعات خوشی را در کنار دوستان‌تان بگذرانید.

اتاق فرار توهم؛ مجموعه اسکیپ مستر

بدون واکنش ترس، وقتی توی خطر هستید‌، انرژی، تمرکز یا قدرت مبارزه نخواهید داشت.

لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری اتاق فرار تهرانپارس تاسیس شده است. موضوع اینه که از همون ابتدا سیستم بدن ما برای زندگی توی محیط امن و راحت طراحی نشده. انسان‌های اولیه اگه دیر می‌جنبیدن ممکن بود به جای شکار کردن، خودشون تبدیل به شکار خوشمزه می‌شدن.

لیست کامل بهترین اتاق فرار های کرج بخش اول مجموعه اتاق فرار دررو

فضاسازی‌ها کاملا واقعی است و شما در یک کارگاه متروکه و پر از زامبی قرار گرفته‌اید. بهتر هم هست که لباس‌های راحتی بپوشید، چراکه تحرک بالایی در این بازی خواهید داشت. اتاق فرار طاعون یکی از محبوب‌ترین اتاق های فرار مجموعه اسکیپ روم است. داستان ماجرا هم محوریتی روی بیماری طاعون دارد و اتفاقات مربوط به آن هستند. طراحی دکوراسیون بازی جالب توجه است و می‌توانیم آن را درخور موضوع و مرتبط با آن بدانیم که این شما را بیشتر و بهتر با فضای بازی و سیر داستان هم‌سو می‌کند.

بخوان:   گیج فشار روغنی برند HERDE

اتاق فرار الرجیم

اتاق‌ های فرار از بهترین تفریحات هیجان‌انگیز و معمایی محسوب می‌شوند که شروع جدی آن‌ها از ژاپن بوده است. در بازی‌های اتاق فرار شما به تنهایی یا همراه دوستان و تیم خود وارد یک اتاق با معما و داستانی مشخص می‌شوید و طی مدت زمانی مشخص، باید معمای بازی را حل کنید و در نهایت از اتاق، فرار کنید. البته این بازی‌ها اکثرا از طریق هوش و خلاقیت حل می‌شوند و نیازی به زور و توان فیزیکی ندارند. در این مطلب از بلاگ لست سکند قصد داریم تا بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم به‌دنبال اتاق فرار ترسناک و هیجان‌انگیز می‌گردید، در ادامه با ما همراه باشید.

ممکن است تصور کنید که همه ی سرنخ های حل معما ها در اتاق است در حالی که گاهی داستانی به تصویر کشیده می شود یا خوانده می شود که نکات ریز و پنهانی در آن وجود دارد. در بسیاری از مواقع این داستان ها کلید حل معماست که باید آن ها را به خاطر داشته باشید. هر چند که در شرایط فوق عادی و بسیار ترسناک اسکیپ روم ترسناک حافظه به سختی کار می کند ، اما استفاده از آن لازم می باشد. اگر به دنبال یک بازی مهیج گروهی در کنار دوستان خود هستید که در کنار هم یک ساعن مهیج و نفس گیر را تجربه کنید بدون شک اتاق فرار یکی از بهترین تجربه های برای شما می باشد. اما پر طرفدار ترین آن تا کنون ژانر ترسناک بوده است که البته کسی گه به درون آن پا می گذارد قطعا فرد شجاع و نترسی است ! چرا که در اتاق فرار ترسناک چیز هایی را مشاهده می کنید که ممکن است تا شب ها به خاطر بیاورید.

بخوان:   پدال های خودرو و مشکلات رایج آن ها!

اتاق راز سنگ سیاه، مجموعه رازماز؛ شیراز

اگه کلاستروفوبیا دارید حتما پیش از بازی از شرایط فضا مطمئن باشید. طبیعیه که وقتی این ژانر رو انتخاب می‌کنید، بخاطر ترسناک بودن داستان بازی کمی ترس تجربه کنید. این ترس و تنش در حد معقولی لازمه و یه جورایی چاشنی بازی شماست تا از بازی نهایت لذت رو ببرید. بالاخره فراموش نکنید که شما به دنبال تنش و آدرنالین و حس رهایی بعد از ترسیدن هستین. همچنین در نظر داشته باشید که شیوه‌های بروز احساسات در بسیاری از افراد متفاوت است.

  • معماهایی که در اتاق فرار مطرح می شوند چندان که تصور می کنید دشوار نمی باشد اما این شرایط بازی و ایجاد رعب و وحشت است که تمرکز شما را از بین می برد و مانع از حل معما ها می شود.
  • این مجموعه یکی دیگر از اسکیپ روم‌های تهران بوده و در حال حاضر فقط در یک سناریو به نام اتاق فرار طالع نحس فعالیت می‌کند.
  • اما رفته رفته این ترس جاش رو داد به ترس از سخنرانی در جمع، ترس از مصاحبه کاری، جور نشدن وام و … .
  • ترس یک پارامتر کاملا نسبی است و در اتاق فرار نیز، این مسئله صدق میکند.

در حال حاضر، فقط یکی از اتاق‌ها به نام اتاق فرار آزمایش ۱۹۴۲ فعالیت خود را آغاز کرده است. تعداد نفرات این بازی بین ۴ تا ۸ نفره بوده و مدت زمان آن ۷٠ دقیقه است. اولین چیزی که شما باهاش برخورد دارید سناریو اسکیپ روم ترسناک هست.